چگونه کسب و کارتان را در آمازون راه بیندازید؟

چگونه کسب و کارتان را در آمازون راه بیندازید؟

چگونه کسب و کارتان را در آمازون راه بیندازید؟

فروشگاه آنلاین شما در واقع مهمترین پایگاه فروش شماست که می‌توانید برند خود را در معرض نمایش گذاشته، با مخاطبین خود ارتباط برقرار نموده و در نهایت محصولات و خدمات خودتان را بفروشید. در حال حاضر راه‌های زیادی برای فروش محصولاتتان به مخاطبین قدیمی و جدید وجود دارد که کانال‌های Shopify نیز جزو آنها محسوب می‌شود.

در واقع تعاملی که جدیدا بین شاپیفای و آمازون صورت گرفته به شما امکان برقراری ارتباط بهتر با مشتریان بالقوه را می‌دهد. زمانی که محصولات خود را در شاپیفای وارد نموده و مدیریت کردید می‌توانید کارهایی مانند ایجاد لیست‌های ویژه‌ برای آمازون، ایجاد لینک برای لیست‌های فعلی آمازون، همگام‌سازی انبار و مدیریت سفارشات را انجام دهید.



تعامل شاپیفای با آمازون خبری بسیار مهم برای بسیاری از برندها به حساب آمده و این پرسش را مطرح می‌کند که چگونه محصولاتتان را در آمازون به فروش برسانید؟ مدیریت قیمت بین شاپیفای و آمازون به چه صورتی قابل انجام است؟ برای گسترش کسب و کارتان در پلتفرم آمازون در دراز مدت به چه مواردی نیاز خواهید داشت؟ چه امکانات و طرح‌هایی در آمازون وجود دارد که باید از آنها استفاده نمود؟

هدف از این راهنما پاسخگویی به سوالاتی است که به شما کمک می‌کنند نحوه ایجاد و گسترش یک کسب و کار سودده و پایدار در آمازون را به شکل بهتری درک نمایید.


این باور وجود دارد که توسعه کسب و کار در دراز مدت انتخاب بهتری بوده و نباید به سراغ راه‌های میان‌بر برای پیشرفت سریع در کوتاه مدت باشید. درست است که در دنیای تجارت آنلاین تمام کارها باید با حداکثر سرعت ممکن انجام شوند، اما گاهی اوقات اخذ تصمیمات مناسب اما زمان‌بر می‌تواند به نفعتان تمام شود.

اگرچه تهیه یک راهنمای کامل و بسیار جامع برای استفاده بهینه از آمازون ممکن نیست اما در پایان این راهنما می‌توانید کسب و کار بهتری را بر روی پلتفرم آمازون ایجاد نموده و آن را مدیریت کنید. این مطلب شامل راهنمای استراتژیک و همچنین اجرایی می‌باشد.

منبع: shopify