پرسشهای متداول

۱-دریافت اپلیکیشن اندروید و نرم افزار مدیریتی

برای دریافت این اپلیکیشن ها، باید محصولات فروشگاه شما به 100 محصول برسد و یا 10 تراکنش موفق در فروشگاه خود داشته باشید. در صورتی که این شرایط را دارید باید آدرس فروشگاه خود به همراه یک لوگوی مناسب و اخلاقی با کیفیت خوب برا برای ما ارسال کرده و یک شماره تلفن که در صورت لزوم با شما تماس گرفته شود را در اختیار ما قرار دهید تا پس از بررسی های لازم در طی مدت زمانی معین، اپلیکیشن را دریافت نمایید.

۲-نماد اعتماد الکترونیکی و نحوه قرار گیری در فروشگاه

امکان قرارگیری نماد الکترونیکی در فروشگاه وجود دارد و شما باید ابتدا راهنمای باب را به دقت مطالعه کرده و سپس به سایت آی نماد رفته و درخواست کنید. پس از دریافت نماد الکترونیکی، باید به قسمت تنظیمات - ویرایش فروشگاه رفته و در پایین صفحه تگ و کد خود را وارد کنید تا در فروشگاه نمایش داده شود.

۳-آیا باب با تلگرام و شبکه های اجتماعی در ارتباط است؟

باب این امکان را در اختیار شما قرار داده است که بتوانید فروشگاه خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. کافیست به پنل مراجعه کرده و در قسمت تنظیمات - شبکه های اجتماعی یا تلگرام ، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

۴-دریافت درگاه اینترنتی

برای دریافت هریک از درگاه های بانک ملت، زرین پال، پاسارگاد و سامان، باید به یکی از شعب معتبر بانک مربوطه مراجعه کرده و درخواست درگاه اینترنتی کنید. پس از دریافت اطلاعات درگاه اینترنتی توسط بانک مورد نظر وارد قسمت تنظیمات - حساب های درگاه پرداخت شده و اطلاعات مربوط به هر یانک را در فرم مربوطه وارد کنید.

۵-آیا امکان تغییر دامنه وجود دارد؟

در صورتی که می خواهید سایت خود را روی دامنه دیگری قرار دهید باید ابتدا شما آن دامنه را خریداری نمایید. سپس وارد قسمت تنظیمات باب شده و در قسمت مدیریت دامنه ها دامنه خود را به باب اضافه کنید و آنرا بر روی حالت پیش فرض تنظیم کنید و از طرف دامنه ی خود آنرا روی باب قرار دهید تا دامنه فروشگاه شما روی دامنه مورد نظر خودتان قرار داده شود.