18 نکته ساختاری و مهم در زمینه فروش آنلاین

2019-03-01 01:05:10.016 +0330 IRST
18 نکته ساختاری و مهم در زمینه فروش آنلاین

تجارت الکترونیک در دنیایی که امروزه با آن سر و کار داریم نقش غیرقابل انکاری را ایفا می‌کند. به لطف این شاخه از تجارت است که ما می‌توانیم خریدهای روزانه خود را خیلی راحت و بی دردسر از طریق انبوهی از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی به انجام برسانیم و دیگر وقت خود را در بازار هدر ندهیم.

سرعت رشد تجارت الکترونیک در سطح جهان باورنکردنی است؛ در سال 2017 در این بخش هزینه‌ای معادل 2.3 تریلیون دلار صورت گرفت و انتظار می‌رود تا سال 2021 این رقم به 4.5 تریلیون دلار افزایش یابد.

فقط در ایالات متحده، تجارت الکترونیک تقریبا 10 درصد از کل بازار خرده‌فروشی را به خود اختصاص داده و این رقم هر سال نزدیک به 15 درصد رشد می‌کند.

تقریبا 11 از خریداران آنلاین این روزها سفارشات خود را از طریق گوشی‌های هوشمند خود به ثبت می‌رسانند و 35 درصد از آنها نیز معتقدند گوشی‌های موبایل به ابزار اصلی برای ثبت سفارشاتشان تبدیل شده‌اند. در حدود 39 درصد از خریداران آنلاین از شبکه‌های اجتماعی برای الهام گرفتن برای خریدهای آینده خود استفاده می‌کنند.

تجارت الکترونیک به سرعت در مسیر رشد حرکت می‌کند و برای افزایش میزان فروش محصولاتتان و ایجاد تمایز با رقبای خود باید ترندهای خرید آنلاین را بشناسید.

در این مقاله قصد داریم ترندهایی که در سال 2018 بازار تجارت الکترونیک را تحت تسلط خود قرار می‌دهند را معرفی کنیم.

1) انیمیشن

کت اسمال طراح محصول ارشد Etsy که در بازیسازی هم فعالیت دارد پیش‌بینی کرده که موشن در سال 2018 بر روی دنیای تجارت الکترونیک تاثیر بسیار زیادی را خواهد گذاشت. به اعتقاد وی بهتر است تجارت الکترونیک از طراحی بازی‌های کامپیوتری درس بگیرد.